torsdag 3. juli 2008

SPACE/HORER & HALLIKER/TAKT OG TONE

Sytti konger med avhogne tommelfingrer og stortær hadde jeg til å sanke smuler under mitt bord. Nå har Gud gjort gjengjeld mot meg for det jeg gjorde. Dom, 1, 7

Jeg ble akkurat spurt om jeg kunne skrive en story om hva Phoenix-sonden har drevet med i det siste. Ganske kul story. Det motsatte av agurknytt, spør du meg. En menneskeskapt farkost befinner seg faktisk i SPACE og driver og analyserer IS som er funnet på Mars. Vanvittig. Utrolig. Og faktisk sant. Jeg begynte å skrive med en gang.

Men det er ganske heavy greier da. Mye teknologi og sjargong som må slås opp og læres. Forhåpentligvis kan jeg skrive flere oppdateringer fremover. Den greia skal jo være der oppe en stund til.

I morgen vanker det intervju med eieren av The White House her i byen. En strippeklubb med bordell. Han er visst klin gæærn. Passer meg greit. Alltid hyggelig med en spinnvill hallik for å krydre storyen litt. Har aldri vært på bordell før så det blir jo spennende...

Var og prata med en transseksuell prostituert her om dagen også. Vi satt der i nesten to timer og prata. Et vilt intervju. Dette kan bli en bra story.

Folk sier at jeg må prøve å selge den til det lokale markedet også og jeg prøver å si at det ikke er del av avtalen. Folk har stilt opp i intervju nettopp fordi saken skal trykkes/sendes på andre siden av jorda. Littegranne kredibilitet og takt må jeg jo ha.

Ingen kommentarer: