mandag 31. mars 2008

DAGBLA-SKRIBENTER AT IT AGAIN/NORGES DÅRLIGSTE AVIS

Norges dårligste avis Dagbladet viser seg fra sin elendigste side i dag med KONSTANT DEKNING av den totalt uinterressante rettsaken mot terrortiltalte Bhatti.

Sjekk denne artikkelen og se hvor mange skrivefeil du finner. Her har ikke journalisten engang klart å skrive navnet på arbeidsgiveren sin korrekt. Og redaktøren har heller ikke plukket det opp.

Hauger av kommafeil, syntaksidioti og generell hjernedød skriving gjør dette til dagens latterligste nettartikkel. Som vanlig kommer den fra "hverken fugl eller fisk"-avisen Dagbladet. Dårligere enn VG på tabloidstoff, dummere enn Aftenposten på alt det andre.

Hvorfor eksisterer denne avisen i det hele tatt egentlig?
Før pleide den å være en kulturavis. Med mindre du er into spillkonsoller eller Farmen så kan den knapt kalles det i dag. Den eneste grunnen til at jeg leser DB er fordi jeg kan "pinge" bloggen min til den. Det betyr at jeg kan skrive dritt om avisa og så legges det en link til det på deres egen nettside. Genialt, spør du meg.

Ingen kommentarer: