tirsdag 13. mai 2008

RADIO GA-GA

Hurra!
Jeg solgte akkurat min første radioreportasje til NRK!

Dette er stort. For meg.

Lagde egentlig denne reportasjen uten noe form for signal om salg eller interresse så det er ekstra kult at de bare kjøpte den ut av det blå. Så nå er jeg på godfot med en redaktør for et show der og jeg fikk også noen andre nummere og e-poster til andre redaktører for mer heavy og politisk stoff.

Prisen er ikke akkurat til å bli millionær av men det går fint. Nå vet jeg i hvert fall at det går an. Den neste radioreportasjen går nok til et annet show. Den er snart ferdig også - regner med å ha all lyden jeg trenger før helgen, og så får vi se hvordan jeg gjør det med redigeringen. Det trenger ikke ta så lang tid. Begynner å få litt peling også siden jeg også redigerer storyene til Svensken - blir bedre og bedre på det her.

Fikk også solgt inn en story til i dag til forskning.no så vi får se når den kommer på trykk. Ting begynner å løsne litt igjen her nede. Nå har det plutselig ikke så mye å si om jeg får den jobben eller ikke - den jeg var i intervjuer til forrige uke Frilansing er forferdelig spennende. Spesielt nå som jeg plutselig har to medier å jobbe med :)

Ingen kommentarer: