onsdag 16. april 2008

SKIFTER TAKTIKK NÅ/DESPERASJON OG FORTVILELSE/WI-FI HOTSPOTS OG ASUS EEE

Så det ser ut som om jeg må endre taktikken min. Jeg har prøvd å pitche stories rundt omkring sånn at jeg kan få et slags lys i enden av tunnellen før jeg begynner. Men redaktører vil ha noe håndfast.

Og noe håndfast skal de faen meg få. Jeg har tre gode artikler på tegnebordet. De skal alle være ferdig i starten av neste uke. Vi får se hvordan det går...

Jeg sjekka ut Auckland City Library i går og det var i det hele tatt ganske elendig. Men noen OK arbeidsstasjoner der så jeg kommer nok til å henge der litt uansett. Også har de enn vegg full av rare magasiner som kan gi meg litt idéer til stories og vinklinger.

Nå sitter jeg på en café i Lorne Street hvor de gir meg en times wi-fi tilgang for en kopp kaffe. Ganske handy. Skal på radioen om en times tid og lese nyheter.

Ingen kommentarer: